چگونه ایمپلنت بدون درد را تجربه کنیم ؟

چگونه ایمپلنت بدون درد را تجربه کنیم

کاهش درد ایمپلنت و همچنین ترس از این نوع درمان با روش‌های مختلفی قابل‌اجراست که متخصص در زمان درمان ایمپلنت فوری به آن‌ها توجه می‌کند تا فرد متقاضی با کمترین درد و ترس در حین درمان مواجه شود.

روش‌های مناسب برای کاهش درد ایمپلنت

همان‌طور که می‌دانید برای جایگزین کردن دندان‌های ازدست‌رفته ایمپلنت دندان گزینه بسیار مناسب‌تری از دندان‌های مصنوعی به‌حساب می‌آید؛ اما برخی از افراد به خاطر دردهای ناشی از این نوع درمان از آن دوری کرده و ترجیح می‌دهند از دندان‌های آزاردهنده مصنوعی استفاده کنند. نکته مهم اینجاست که اشاره نماییم که روش‌هایی در این درمان وجود دارند که تا حد بسیاری باعث کاهش درد ایمپلنت می‌شوند. متخصص باتجربه ایمپلنت دندان در کلینیک تخصصی دندانپزشکی راه‌حل‌های مختلفی را برای بیمار بازگو می‌کند که درنتیجه آن ایمپلنت دندان با درد کمتری انجام خواهد شد.

استفاده از روش‌های آرام‌کننده و یا بی‌حسی‌های موضعی باعث خواهد شد که مراجعه‌کننده متوجه هیچ نوع دردی در زمان ایمپلنت کردن دندان نشده و دندان‌پزشک نیز با دقت بیشتر به درمان خود بپردازد. اگر افراد بتوانند بر ترس خود برای درمان ایمپلنت غلبه نمایند می‌توانند درمانی مناسب و با کیفیت را از سمت دندان‌پزشک شاهد باشند. در ادامه به روش‌های مختلف برای کم کردن درد ایمپلنت و یا کاشت دندان خواهیم پرداخت.

استفاده از داروهای بی‌حسی و آرام‌بخش

کاهش درد ایمپلنت دندان شاید امکان‌پذیر است. چیزی که بیشتر افراد را از این درمان ترسانده، عدم آرامش روحی در زمان شروع کاشت دندان می‌باشد. متخصصین می‌توانند از داروهای بی‌حسی برای عدم احساس درد برای بیمار استفاده کنند و افراد متقاضی بدون اینکه متوجه دردی در ناحیه دهان خود شوند، ایمپلنت دندان به اتمام برسد؛ اما برخی از پزشکان ترجیح می‌دهند برای غلبه بر ترس درد ایمپلنت از داروهایی استفاده کنند که برای فرد لحظات آرامی را به همراه داشته باشد.

با استفاده از این داروها فرد چندین ساعت احساس آرامش نموده و باروحیه‌ای آرام و بدون دغدغه به درمان خود از طریق دندان‌پزشک خواهد پرداخت. بعد از انجام ایمپلنت فرد متوجه هیچ نوع دردی در دندان‌های خود نخواهد شد. تنها زمان انجام ایمپلنت می‌تواند دردناک باشد و با گذشت این مرحله افراد می‌توانند با آرامش کافی در مراحل بعدی برای ویزیت و معاینه به متخصص و دندان‌پزشک خود مراجعه نمایند.

کاهش درد ایمپلنت

روش و تکنیک‌های آرام‌بخش دندانپزشکی

برای کاهش درد ایمپلنت شاید داروهای آرام‌بخش و همچنین بی‌حسی بسیار کارآمد باشند، اما در کنار این روش‌ها درمان‌هایی نیز وجود دارند که افراد با تمرین از طریق آن‌ها می‌توانند بر ترس از درد این درمان در خود غلبه نمایند. تکنیک‌ها و روش‌هایی در دندانپزشکی وجود دارند که افراد با استفاده از آن‌ها بر ترس‌های خود بر محیط دندانپزشکی، وسایل دندانپزشکی و همچنین صندلی دندانپزشکی غلبه می‌کنند. تنها با تمرین و مداومت می‌توان این‌گونه از ترس‌ها را مهار نمود.

البته استفاده از آرام‌بخش‌های خفیف برای این دسته از افراد توصیه می‌شود تا درد آن‌ها که از ترس بیشتر شده است تا حدودی کاهش یابد. برای کسانی که از ترس بیش‌ازاندازه برای این درمان برخوردارند، دندان‌پزشک از آرام‌بخش‌هایی با دوز بالا استفاده می‌کند که ممکن است فرد دچار خواب‌آلودگی‌های عمیقی شود؛ بنابراین همان‌طور که اشاره کردیم برای کاهش درد ایمپلنت روش‌های متنوعی وجود دارد که با توجه به تشخیص پزشک و وضعیت بدنی بیمار و البته روحیه او می‌توان درد ایمپلنت را تا حدود بسیاری کاهش داد و درنتیجه درمان برای بیمار با موفقیت و نتیجه بهتر انجام خواهد شد. برای اطلاع از هزینه ایمپلنت با ما همراه باشید.

برای به اشتراک گذاشتن این مطلب در شبکه های اجتماعی از لینک های زیر استفاده کنید: